zondag 2 maart 2008

Langzaam



Afgelopen week hebben we gewandeld in het park bij mijn ouders.
Oma had brood gespaard en dus gingen we de eendjes voeren.
Aangekomen bij het water was daar ook een zwaan die duidelijk mensen gewent was want ze kwam heel dichtbij.Helaas had ik geen camera mee en heb de foto gemaakt met mijn mobieltje en al zeg ik het zelf hij is goed gelukt.Schitterend beest.

Vanmorgen met Daika het bos in en mevr had het duidelijk weer naar haar zin.
Merk wel dat ze een maatje mist en langzaam groeien wij ook weer naar het idee toe van een tweede hond erbij.We hebben geen haast ook al was er iemand die beweerde destijds dat we Dana hebben laten inslapen omdat we een pup wilde.Mensen kunnen soms heel gemeen zijn.
Komend weekend is Crufts in Engeland HET honden evenement van europa.
Een vriendin van mij gaat er samen met een andere vriendin heen en wij krijgen de oppas van haar beardie.Is leuk voor Daika om weer even een vriendinntje om zich heen te hebben.