maandag 1 september 2008

Annemiek

Zoeen 8 jaar geleden leerde ik je kennen via clubs bij hetnet waar ik lid werd bij Bearded boefjes.Niet lang daarna op een show waar ik met mijn Daika begon met showen. Zo volgde de wandelingen via de Bearded Collie vereniging en de forum wandelingen. Na clubs kwam de Vrienden van de Bearded Collie waar een forum bij zit en ook wandelingen werden georganiseerd.Je leefde voor je Beardies ze waren je alles. Nu heeft Pardoes pupjes gekregen waar jij niet meer van kan genieten want je bent er niet meer. Afgelopen zondag zijn we wezen kijken en ow wat zijn ze mooi en wat is Pardoesje een trotse mama. Lieve Annemiek je was recht voor zijn raap met je mening en je had een heerlijk gevoel voor humor die we enorm zullen gaan missen.Ik ben trots dat je tot mijn vriendenkring behoorde. Rust zacht.........